autokompresor za caa 200,-

Tomas tomaw@volny.cz
Středa Únor 22 20:06:37 CET 2006

Ja mam z vyfukovackou spatne zkusenosti .Pouzivali jsme to v dobe salovych
pocitacu (EC1027) na opravy desek.
Nejvetsi nebezpeci jsou kulicky cinu ktere nalitaji nekdy pod obvody a nikdo
je odtud nedostane.Mozna to chce nejaky figl .

Koupil jsem si domu SC7000 to je odsavacka s ohrivanym hrotem a je to o
necem jinem.Ale stoji  13000

Tomas Svoboda

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 22, 2006 7:22 PM
Subject: Re: autokompresor za caa 200,-

Neni lepsi vyndat "vajicko" z nejake stare lednicky a k tomu odlucovac
na olej?? ( malinka tlakova nadobka s  dirama nahore - in - out ) a
vypustecim ventilem dole.
K tomu manometr a je hotovo. Me uz takhle slouzi 6 let . Mam k tomu
jeste takovej bazmek kterej ohriva vzduch a trysku u toho na hromadne
vyndavani soucastek z plosnych spoju. Vyfouka to cin okolo nozicek v i
prokovech tak, ze treba integrac pak vypadne sam ven...tistak pak
zustane jako novy...