bylo autokompresor - vyfoukavacka

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Únor 22 19:58:46 CET 2006

Ja to vyfotim, nicmene je to velmi jednoducche:
Valec o prumeru cca 5 cm - delka asi  8 cm. - ocel . Na jedne strane
vstup pro vzduch - navarena trubicka asi 20 cm na ni silikonovy privod
od kompresoru.
Na druhe strane je nasroubovana mosazna tryska - vnitrni prumer dirky je
0,7 mm. Uvnitr je topne teleso z infrazarice ( si 800W ) bylo to
namotane na keramickem valci. Privod je prez triakovy regulator .....
Cele to ma bakelitovou  rukojet a vypada to jako  "kulma" s valcem a na
nem hrot na konci.
Vzduch z toho fouka velkou rychlosti a je horky tak, ze dokaze zapalit
papir.... jediny problem je, ze pokud vyndavam treba svaba z funkcniho
zarizeni, vyfouknuty cin je pak "vsude" a musim davat bacha , aby
nezustal nejaky i na desce mezi spoji atd...
Tryska se nasadi na vyvod soucastky  a  mirne se s ni na vyvodu
"zakrouzi" aby se mohl cin vyfoukat z mezery mezi dirou v pl. spoji a
vyvodem soucastky.
Super se s tim vyndavaj soucastky treba ze starych desek, i kdyz maj
zahnute vyvody, cin to prakticky vyfoukne tak, ze lze normalne sklapelem
vyvod narovnat a soucastku vyndat. Soucastky, ktere nemaji zahnute
vyvody padaj samy.....
Taky to pouzivam na vypalovani obrazku do dreva, nebo na rezani
plastovych dilu ( predvyrezani otvoru atd... )