Jak resit, az v zarizeni odejdou vestavene akumulatory?

Martin Locker locker@vosrk.cz
Středa Únor 22 15:38:43 CET 2006

Zdravim,
otazka trochu mimo, ale daji se nekde takoveho jiz starsi clanky sehnat?
Na hrani by mi stacili, a prislo by to levneji.
Pred 3 roky jsem od nekoho tyto clanky vybrane ze stareho packu
koupil, a jsem nadmiru spokojen. Pouzivam je v robotech,
paky 4 clanky a 2x2 clanky, a bez jakychkoliv problemu, jednou jsem
je take vyjel pod 2.5V a funguji porad.

Martin Locker
VOS a SPS Rychnov nad Kneznou
e-mail: locker@vosrk.cz