OT: znacky hodinek (autokompresor za caa 200,-)

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Únor 22 14:09:22 CET 2006

Pokud si pamatuji tak ty moje hodinky maji vydrzet tusim 250dni v
naproste tme a na primem slunci jsou dobite naplno za 7 minut.

Pro vyrovnani denni spotreby jim staci tusim 45minut pod beznym
zarivkovym osvetlenim.

Take jsem cekal jestli nahodou se nekdy nezastavi nebo nebudou aspon
rozchazet, ale proste to funguje.

Vubec to neni treba resit - mam je jen na ruce.

RadekCX

P.S. Vyhodou toho ze se do hodinek nemusi je i to, ze je tim zajistena
tesnost tak jak byla ve fabrice a nikdo se do hodinek nemusi hrabat.