RE: Kapacitní a kyselostní čidlo

Jan Matejka matejka@cat.cz
Středa Únor 22 13:59:21 CET 2006

> předem děkuji za informace, které zde přidáváte. Některé
> nápady pomocí výtahu pro sondu jsou velmi zajímavé, avšak
> zdají se mi náročné na technické zpracování.

Mozna by nemusel Mohamed k vode, ale sla by pomoci cerpadel nebo samospadem
k cidlu privadet jak voda z akvarka, tak kalibracni roztoky a destilka. Pro
obcasne mereni by snad mohla byt jejich spotreba akceptovatelna, mechanicky
by to vyslo mnohem jednoduzsi a nemusel byste resit spuntovani nadob pro
kalibracni roztoky a destilku.
Pokud tady tento napad uz zaznel, tak se omlouvam.

Jan Mateka