OT: znacky hodinek (autokompresor za caa 200,-)

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Únor 22 13:35:15 CET 2006

Muj kamarad je hodinar (cela jejich rodina) a kdyz jsem v roce 97 na
dovolene na motorce zustal diky totalnim promoceni na zbytek dovolene
bez hodinek tak jsem za nim sel a chtel hodinky co mi vydrzi.

Doporucil mi tenkrat relativne drahe hodinky 8.000Kc Citizen Eco-Drive.
Jsou to hodinky se solarnim dobijenim a od toho roku 97 jsem je vicemene
nesundal z ruky a jedine co musim udelat je ob mesic seridit datumovku a
cca jednou za rok dostelovat - rozejdou se za tu dobu cca o minutu. Maji
safirove sklicko s nejakou technologii kdy se skrabance samy slevaji -
velke skrabance trvaji treba rok, ale nakonec zmizi.

Dnes se tusim daji koupit urcite o polovinu levneji. Opravdu mohu jen
doporucit.

RadekCX