Jak resit, az v zarizeni odejdou vestavene akumulatory?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Únor 22 13:02:15 CET 2006

> O jaky zarizeni jde?

Nahravatko MicroTrack 24/96, nedovedu si predstavit, ze bych za
srovnatelnou cenu sehnal neco stejnych parametru jinak nez nahodou,
az to vyrobce prestane delat.

> Nevim jak Li-Pol, ale Li-Ion maji omezenou zivotnost - samy se
> znehodnoti "castecne z ekologickych a castecne z marketingovych
> duvodu".

Moment, Vy myslite, ze by ty baterky mohly vydrzet dyl, ale ze se
kazej zamerne? To se mi nezda. Z marketingovych duvodu by to byla
pochopitelna teorie spiknuti, z ekologickych ale snad naopak, ne, cim
dyl vydrzi, tim lip.

> Chemicky reakce se zrejme daji zpomalit nizkou teplotou a absenci
> kysliku. Jestli to plati i pro tyhle baterie, to nevim.

A jak resit prakticky absenci kysliku? Dat to do sklenice s dusikem?

> IMHO bude nejlepsi v tom zarizeni starou baterii repasovat - sehnat
> rozmerove nejblizsi clanky a nacpat je tam. Pravda je, ze pokud je v
> original baterce nejaky chytry chip, tak to bude tezsi.

Toho brouka se prave bojim. Ale nerozebiral jsem to, na to to je
jeste moc hezky a funkcni novy pristroj v zaruce :).

Dekuji a zdravim, Marek P.