Jak resit, az v zarizeni odejdou vestavene akumulatory?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Únor 22 12:39:34 CET 2006

Zdravim,

jiste nejsem sam, kdo ma nejake zarizeni, napajene vestavenou baterii
(v mem pripade je to myslim Li-pol). Tusim, ze nadejde cas, a mozna
to nebude trvat az tak dlouho, a baterii prevezme Manitou. Co pak?

Je mozne, ze kdyz se to stane poprve, vyrobce jeste bude existovat a
bude prodavat nahradu (mozna ale taky za desetinasobnou cenu). Tudiz
se ptam:

ma cenu kupovat baterii ted na roky dopredu? Kazi se (Li-pol)? Da se
zkaza nejak zpomalit (neco jako skladovat v mrazaku nebo tak neco :)?

Je mi jasne, ze jsem ponekud mimo ducha doby, kdy se vec vyhazuje a
nahrazuje novou, jeste mene trvanlivou, driv, nez odejdou baterky.
Rad bych tu vec pouzival i po letech, kdyz i dnes muzu jet tramvaji
cislo 91 a volam telefonem z roku 1950...

Dekuji za tipy a zdravim,
Marek P.