OT: znacky hodinek (autokompresor za caa 200,-)

MK info@mcu.cz
Středa Únor 22 12:16:14 CET 2006

> No mohla by to byt Hamilton Khaki King Quartz , coz nejsou uplne spatne
> hodinky v cenach radove stovky dolaru.
> Nicméně asi budete myslet, Hau King Quartz coz jsou cinské, také hodinky,
> nejlevnejsimi strojky Seiko za 5$ :-)

Fakt jsem nejak nikdy nemohl pochopit jaky je rozdil mezi hodinkami za 5$ a
5000$, tedy krome te "duse", pripadne ze je clovek IN. Ale uznavam, ze chyba
bude urcite v moji malickosti, neb nechapu i jine veci. Treba jaky je rozdil
mezi znackovym bavlnenym trikem za 1500,- Kc a podobnym noname za 100,-

Pred nejakymi 25 lety me kocka dala kopacky, protoze jsem neprozretelne
prohlasil, ze "jen debil by si koupil dziny za 400 bonu".

S pozdravem
MK