[OT] Jak na deinterlace videa ve Windows ?

Tony Malecky tony@malecky.cz
Úterý Únor 21 22:18:30 CET 2006

No, je to mozne. Je to opravdu uz nejaky ten patek co jsem se tim
zabyval. A pokud se matne pamatuji tak jsem k deinterlace pouzival
nikoli vdub samotny, ale plugin do nej z vdubu volany. Jaky to uz se
fakt nepamatuju. Cast pluginu byla primo od autora, ale velka cast byla
od lidi mimo... Kazdopadne nakonec jsem stejne dopadl pomerne bidne,
protoze nejlepsi byla stejne puvodni verze s prohozenymi pulsnimky a
deti ktere na toho krtka koukaly to neregistrovaly... Ale to byl
kresleny serial, nebylo to az tak patrne...

Ale jinak souhlasim ze co jsem zkousel, nic se mi tak dobre neovladalo
jako virtualdub.. Je to opravdu dost dobry soft... a navic free

Tony OK1HMA