Ještě k těm pružným plošným spojům

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Únor 21 21:15:49 CET 2006

Zdravím,

jak jsem tak lezl po McMaster-Carr katalogu, zjistil jsem, že prodávají
krom měděné fólie už i kaptonovou fólii (tu taky ještě snad loni neměli
v nabídce). V šířce 60 cm si počítají 11 USD za stopu (cca. 33 cm).

Prodávají k tomu dokonce i speciální lepidlo (bohužel dost drahé) na
kapton a kovy či jiné materiály.

Asi to zkusím koupit v nějakém menším množství a zaexperimentovat znovu
s vakuovým laminováním. Kdyby se podařilo úspěšně slepit třeba kombinaci
"měděná fólie - kapton - měděná fólie" a dalo se to nalakovat, osvítit a
vyleptat, to vše doma v koupelně, byla by to fajn metoda jak dělat nejen
klávesnice, ale i spoustu jiných užitečných věcí. Ale hlavně ty
klávesnice by byly zajímavé, protože s tím jak vyrobit lacino v kusovce
hezký panel s tlačítky a nemuset při tom frézovat bojuje fůra lidí.
Hlavně u malých standardních krabiček typu "měřák" jsou tlačítka dost
problém.

Zdraví PavelK