RE: Zkušenosti s E-Field snímači Motorola ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Únor 21 20:34:52 CET 2006

No, já jsem s tím experimentoval před pár lety a to tady technologii
pružných plošných spojů ještě nikdo nedělal.

Po mých neúspěšných experimentech jsme nechávali finální verze spoje
dělat někde v UK, už si to nepamatuju.

Pokud to umí Printed za rozumnou cenu, asi by to mohla být cesta i pro
tu E-Field klávesnici. Dalo by se navrhnout pár standardních matic typu
3x3, 3x4 atd. a udělat na ně tenký pružný spoj. Pak by stačilo ho na něj
z jedné strany nanést pomocí té transfer fólie lepidlo a z druhé strany
přilepit samolepku s potiskem (vyhotovenou třeba na inkoustové tiskárně)
a eventuálně krycí fólii.

Pro atypické kusovky s nestandardně rozloženými tlačítky by ale bylo asi
lacinější použít ty pásky, nastříkat fotolakem, osvítit a vyleptat v
koupelně. Ty dráhy u těch elektrod zase tak tenké nejsou, takže by se to
dalo doma dělat bez problémů.

Zdraví PavelK