RE: Zkušenosti s E-Field snímači Motorola ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Únor 21 20:00:33 CET 2006

> No - odmastil jsi ji alespon? IMHO je folie pred vyrobou cuprextitu
> dokonce nejak povrchove upravena - zkus si kousek strhnout a
> uvidis, ze
> je hluboce matna...

Ale jo, odmašťoval, zdrsňoval pemzou i šmirglem atd. Ale ne a ne se
přilepit mrcha. Pak jsem toho nechal, k ničemu to nevedlo.

> fólii už
>
> Nemelo by, zalezi na samolepce a lepidle + samozrejme na agresivite
> leptadla. Pokud by samolepka byla neco jako "x-leta" folie
> pouzivana do
> rezacich plotteru (na reklamy), bylo by to jiste OK. Ta ale nebyva
> oboustranna.

Oboustranná být nemusí, to udělat umím. Mám tady takovou fólii, která
dělá transfer lepidla na libovolný objekt (tedy z čehokoli udělá
samolepku).

Já to schválně zkusím. Sice ty plechy co mám jsou trochu tlusté (0.1mm),
ale koukal jsem, že McMaster-Carr začal prodávat měděné fólie i tenčí
(od 0.001 palce) na cívce v šíři 6 palců (152 mm), což by bylo celkem
univerzálně použitelné. Za cca. 2.5 metru té fólie chtějí 16 USD, což
není tak tragické, to poštovné bude stát víc.

Zdraví PavelK