[OT] Jak na deinterlace videa ve Windows ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Úterý Únor 21 17:51:53 CET 2006

Zdravím,

> existovat
>
> Existuje. 3lo o to, že se ty 2 půlsnímky zvětšily na výšku,
> liché/sudé řádky měly každý jinou průhlednost (sudý/lichý
> snímek to měl samozřejmě posunuté), no a výsledek - no mělo
> to větší rozlišení než půlsnímek, ale nebylo to v pohybech
> zase tak ostré jako půlsnímek (pokud obraz byl statický, apk
> byl ostřejšé). Při movie kompresi to však artefakty stejně překryjí.

to je chytrý algoritmus. Jenže já mám u toho OCX k disposici už smíchaný
obraz z těch dvou půlsnímků. Takže by se to muselo separovat, udělat s
tím nějaké výpočetní kejkle pro každý pixel a zase smíchat.

A to mám obavu, že se ve Visual Basicu v rozumné rychlosti nestihne. A
bohužel nemám patřičné know-how jak pod Windows zavolat nějaké vlastní
rutiny psané v C či assembleru. Proto jsem se ptal na nějaké již hotové
DLL, které by ten deinterlace umělo.

Zdraví PavelK