Uhorelej uhlik

Prichy prichy@volny.cz
Úterý Únor 21 09:17:38 CET 2006

Zdravim...

Asi nereknu nic noveho...ale vzhledem k cetnosti oprav
a vymen moturku a motoru, ktere provadim, vam muzu sdelit, ze stalo,
a ze kolem (pruzina, drzak) nebyla vubec nebylo videt poskozeni.
Obcas se take stane, ze uhlik praskne ci se rozstipne.

Nebo se stane, ze "nekdo" vymeni jeden uhlik a to navic
z materialu ktery tam nema co delat (porovity mekky uhlik).

Stejne vam nezbyde nez vymenit a pockat co to udela..

Prichy