Podklady ke studiu

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Únor 21 08:43:08 CET 2006

Jo jo, MIT courseware sleduji od jeho vzniku a myslim, ze jsem tu uz i
parkrat na nektere veci z nej upozornoval. Je to dobre ctivo, ale zatim je to
hodne zavisle na jednotlivych kantorech, kteri materialy pripravuji.

Nekdo ma udelane dokonale ucebnice tak, ze staci vpodstate jen cist, nekdo ma
naopak treba jen slidy k prednaskam, ktere se bez mluveneho slova lektora
obejdou jen velmi tezko. Taky prohledavani zatim neni uplne trivialni. Ale
kazdopadne je to "obrovska studnice plna velmi kvalitni vody".

BTW: Muzete si nechat mailem zasilat mesicnik, ktery informuje o zmenach a
novinkach. Sice mi chodi, ale kazdy mesic je tech zmen a novinek tolik, ze to
ani nestiham prozkoumavat.

Jakub Serych