Dráty na cívky - (bylo RE: Otimalizace tvaru civky)

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pondělí Únor 20 23:53:45 CET 2006

Ale vzdyt to je to same, jako s rezistory. Stejne jako beznemu
smrtelnikovi staci z rezisturu cca 10 hodnot tak podobne mam v supliku
par civek s ruznymi prumery cul dratu. A zatim jsem nemel problem s tim
cokoli si namotat...

Ono jen tak mezi nama, dat 50korun za SMD civku ktera stejne nema
standartni SMD pady - tak drahej kus dratu jsem snad ani nikdy nekupoval..
:-)

Jo, a kde CUL draty rostou? Staci nevyhazovat transformatorky ze starych
  zarizeni a odmotat si z nich....

Tony OK1HMA