[OT] \ Mailovy klient vhodny pre HW konferu (a ine)

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pondělí Únor 20 22:29:10 CET 2006

dakujem za odpovede, ktore zatial prisli.
zaujima ma este, ako mete vyrieseny "postsearching". existuje v danych
klientoch nejaky fulltextovy vyhladavac? alebo nejaky plug in?

OK

----- Original Message -----
From: "Pavel_t" <pavel_t@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 20, 2006 9:58 PM
Subject: Re: [OT] \ Mailovy klient vhodny pre HW konferu (a ine)

> ospravedlnujem sa za OT, ale takto to uz dalej nejde.
> prave som cistil moju postu po asi 2 mesiacoch. zabralo mi to viac nez
> hodinu casu.
> prosim o radu - aky mailovy klient pouzivate a preco. zaujimaju ma rozne
> ficurky, ktore sa pri tejto konfere daju efektivne vyuzit.
> dufam, ze nesposobim ziaden flame typu to vs to. ja som doteraz pouzival
iba
> outlook expres, a to mi urcite date za pravdu, ze to nie je ziadna vyhra.
ak
> mate svoj overeny system triedenia, povolovania, archivovania mailov, sem
> nim, mozno sa poucia viaceri.

Nebudu porovnavat, pouze se omezim na +/- klienta ktery pouzivam, jedna
se o Mozilla Thunderbird, pouzivam jej uz vice jak 1.5 roku a celkova
spokojenost.

+ pro konferenci je vyhodne trizeni podle vlaken, bohuzel nektere
mailery jako treba web rozhrani centrum.cz ne vzdy zachovaji v hlavicce
informace o vlakne a to nemluvim o tom, ze nekteri zakladaji vlakna jako
reply a prepisi predmet.
+ vyborny ucitelny antispam filtr, uspesnost temer 100%
+ maily jsou ulozene v nejakem standartnim formatu, jsou v pripade nouze
citelne i bez klienta pouze textove a znamena to i snazsi prenos na
jineho klienta
+ soubory s maily jsou rozdelene podle slozek ktere vidite, toto je
vyhodne, kdyz mate hodne mailu (ja mam v ruznych archivech uz vice jak
50.000 mailu) tak se nemanipuluje s vsemi maily ale jen s casti.
+ nektere prilohy jako napr. jpg se zobrazi primo pod mailem a neni
nutno je otevirat (uznavam moznost potencialniho nebezpeci)
+ je opensource a tudiz zdarma
+ existuje pro vice platforem
+ lze jej rozsirit velkym mnozstvim pluginu
+ relativne rychly (az na start) kdy na stroji s AMD 950MHz nemam
problem. Casto jsou ale slyset i opacne nazory viz nedavno i zde.
+ vsechna data jsou v jednom adresari na disku (profil) ktery lze
zazalohovat a po opetovnem nakopirovani zpet jsou data okamzite obnovena
+ lokalizovan do mnoha jazyku vcetne cestiny a slovenstiny a to vcente
kontroly pravopisu
+ podpora na webu czilla.cz vcetne diskusniho fora
+ rekl bych, ze je i solidne zabezpecen
+ obsahuje import posty z jinych programu

- doba startu programu je katastrofalni ale da se vydrzet
- me se to sice jeste nestalo ale uz jsem slysel a videl situace ktere
sice zvladnu (napr. s pomoci ) ale nevim jak BFU, i toto zde bylo
nedavno zmineno
- nektere drobnosti jako treba, ze volitelne podpisy nejsou standartni
vybavou ale je potreba instalovat plugin
- sice umi HTML ale neni mozno se prepnout jinak nez v nastaveni uctu,
mozna na to existuje plugin ale html mail potrebuji jednou za rok tak
jsem zatim nehledal
- nevim jak ted verze 1.5 ale neni moznost importu pravidel pro trizeni
zprav z Utlouku

urcite jsem na neco zapomel ale ted me uz vice nenapada

> OK

PT