[OT] \ Mailovy klient vhodny pre HW konferu (a ine)

Aigor Aigor@seznam.cz
Pondělí Únor 20 21:49:08 CET 2006

Nedavno jsem resil to same. Potlouk neni urcite zadna vyhra.

Posledni asi 4 roky jsem k uplne spokojenosti pouzival Thunderbird (drive
Netscape mail), vyhodou je bezkonkurencni kontrola spamu - po cca 2-4 dnech ho
"naucite" co je a co neni SPAM a pak mate v podstate z 99% postu vzdy cistou.
Jednoduche ovladani, std. unix format slozek (kdyz mi padl disk, postu jsem z
toho zachranil), potize mu nedela ani vetsi mnozstvi posty (aktualne kolem
120MB), velmi rychly, vyborne a snadno konfigurovatelne filtry. Vetsina funkci
na hotkey a samozrejme je zdarma.
Mezi nevyhody patri absence zalohovaciho a kontrolniho mechanismu (na
zalohovani existuje tool), nebo jednodussi moznosti razeni posty.

Ted zkousim TheBat a zatim spokojenost, nejvic zatim bojuju se spamem - ten
samoucici filtr me velmi citelne chybi, pro TheBat existuje jen v placene verzi
:-( Jinak je to hodne robustni program, da se nastavit prakticky cokoliv,
hlavnim duvodem pro prechod bylo prave pokrocile razeni do temat, s kterym mel
Thunderbird casto potize. Takhle proletnu jenom temata a nezajimava smazu.
Jinak ma vse co me chybelo u Thunderbirda, profi verze by mela mit i sifrovani
mailovych slozek a nejake dalsi vychytavky. Ale porad se jej jeste ucim
ovladat, zacatecnikovi bych ho urcite nedoporucil. Nicmene u nej asi zustanu.

Aigor