Doporucte vhodnou foto diodu do luxmetru ?

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Únor 20 17:07:28 CET 2006

> No, taky mu do luxmetru nikdo fotoodpor neradi...

No tak v subjectu je "... do luxmetru" a pan Vicek pri te prilezitosti
zminil fotoodpor. Jestli se nekde v dalsich prispevcich uhlo nekam jinam,
tak se omlouvam, mozna jsem to prehledl.

> Z te doby si matne vzpominam, ze pri
> nizkych urovnich osvetleni je setrvacnost slusne mala - nesmi ovsem
> predtim dojit k silnemu osvetleni fotoodporu, pak totiz
> vlivem jakehosi
> mechanismu trva velmi dlouho (desitky sekund az minuty), nez se
> fotoodpor zotavi a dostane se opet do pracovni oblasti pri nizkem
> osvetleni. Jestli se mezitim technologie vyroby zmenila a
> zlepsily se v
> tomto smeru vlastnosti, mi neni znamo.

Jo, to je presne ono, vyraz "oslepnuti fotoodporu", ktery jsem nekde slysel,
to myslim vystihuje...

Dusan Dolezal