LPT port - status register

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Únor 20 15:30:38 CET 2006

Datasheet najdete, kdyz najdete svab, ze ktereho vedou draty na LPT port.
Zjednodusene receno. Na moji desce je to nejaky Winbond (83877?) a datasheet
jsem nasel.

Taky sveho casu existoval program "ATHELP", coz byl freeware a porty docela
slusne popisoval. Mohl by se vyskytovat na netu, pripadne Vam ho muzu
poslat.

P.K.