Uhorelej uhlik

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Únor 20 14:26:58 CET 2006

Chci se ptat na jednu vec.

Na podzim jsme koupili malou stolni frezku s 500W motorem a vcera po
nekolika hodinach chodu jsme zjistili, ze jedn z uhliku je uplne
uhorelej a druhej je v poradku. Motor je klasickej seriovej s vinutim na
rotoru i statoru. Dival jsem se na komutator, ale zda se hladkej.

Je mozne aby to zpusobil treba mezizavitvej zkrat? Predpokladam ze to by
ale horely asi oba ne?

Nebo by prichazelo do uvahy ze byl ten uhlik nejakej nepovedenej -
mekkej? Nejak mne totiz nenapada jak jinak by mohl uhoret jen jeden
uhlik. Kdyz jsme to koupili tak se mi zdalo ze to trochu vic jiskri, ale
rikal jsem si ze je to tim nez si to sedne.

Budeme to reklamovat, ale stoji nam kvuli tomu prace a prvni slova
prodejce byla tak to k nam privezte...my se na to kouknem. Nejak mu
nedochazi ze to neni akusroubovak a ze to ma 80kg a je to cele od oleje.

RadekCX