Klavesnica, hlasovanie :-)

Jirka zaloha@volny.cz
Pondělí Únor 20 11:46:52 CET 2006

balu@home napsal(a):
> este raz posielam zopar navrhov na graficku upravu klavesnice. Tie dva
> co som zatial videl ma nejak moc neoslovili, to ze sme technici
> neznamena ze nase zariadenia nemozu dobre vyzerat.
> Tu je linka http://dvaluch.home.cern.ch/dvaluch/temp/klavesnica.pdf
> Su tam viacere farebne schemy, kazdy riadok tlacitok je viacmenej jeden.
> Poprosim okomentovat, pripadne navrhnut nieco nove a skusim to nakreslit
> b.

Za nejlepsi z nabidnuteho bych povazoval 7. Jinak (jak jsem uz puvodne
psal) doporucuju finalni navrh zverejnit i v editovatelne podobe (OOo
Draw aj.), aby si kazdy mohl dodelat upravy podle libosti. Normalni a
sqely system GNU/GPL: zaklad zdarma, kdyz nejsi spokojeny, dodelej si
sam neco jineho (nebo si na to nekoho najmi).

--
Jirka