RE: Doporucte vhodnou foto diodu do luxmetru ?

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Pondělí Únor 20 10:39:36 CET 2006

V GME jsme v patek byli  a ac maji na webu skladem 83ks tak na kolegu prodavac cucel jak trotl a povidal cosi, jako jen na objednavku, dodaci lhuta cca mesic. Zkusim to pristi tyden, treba uspeji osobne vice.

Cely dotaz byl o tom, zda nahodou nejaka plastikova dioda za 20 Kc neumi pro dany ucel skoro to same :-).

Jeste nejaky jiny neresitelny problem?

Nevim zda neresitelny, ale kdyz to jiz probirame , muzete doporucit nejaky OZ vhodny pro vyhodnocovani BPW21 pomoci ADC ?
Z hlavy me napadl TLC 271, ale asi by to chtelo neco lepsiho. Poklud se nepletu tak pro dany ucel to chce OZ s velkym vstupnim odporem a minimalnim Input current bias. TLC ma ICB 0.6pA, ale odpor "jen" 10^12 .

Ted me napada , doporucte nejakou foto diodu vhodnou do soumrakoveho spinace ,  proste neceho co rozlisi tak 256 urovni osvetleni (8bit ADC) a dokaze pri nejake programove nastavene intenzite rozsvitit, davat do tohoto bazmeku BPW21 mi prijde ponekud drahe, co BPW34 ?

Predem dekuji

Jo, kusove nejakejch 300 - 350 penez - Farnell i RS dodavaji bezne, GM
ji ma kusove za 201,- penez (skladem), PS electronic za 209,- (na
objednavku). Dostupnost je tedy tragicka.

Cena je takova, jaka je, ale ta dioda ma opticky filtr a charakteristiku
jako lidske oko. Pokud tedy zalezi na spektralnich vlastnostech (jako ze
u luxmetru zrejme jo), tak nic lepsiho neznam.

Jeste nejaky jiny neresitelny problem?