Klavesnica, hlasovanie :-)

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Únor 20 10:26:43 CET 2006

Mne nejvic oslovuje uprava ze strany 4. Jen sede plochy u "ABCD" mi
nejak nejdou pod nos:// Mozna bych tam zkusil dat spis uzke vodici
prouzky ve stylu strany 1. Bohuzel ani nemam zadny rozumny graficky
prostredek, ani zkusenosti s jeho pouzitim, abych posoudil jak velkou
jsem placnul ptakovinu;)
Marek