RE: Připojení zbraně k PC (Was: Rotoped)

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pondělí Únor 20 08:23:49 CET 2006

> To by asi nefungovalo. Tenhle princip znám, ale je použitelný jen
> pokud
> je pero v kontaktu s obrazovkou.

	Synovec ma nejakou levnou TV hru za par stovek z trznice (strkaji se
do toho cartridge velikosti asi MGF kazety) a je u toho i fotopuska. A
funguje i na dva tri metry od TV, ovsem je dobre videt ze na cilich na na
obrazovce problikavaji jasne bile obdelniky, takze zjevne to musi prijasit,
aby to to fotocidlo zachytilo.

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz