Rotoped

"Zíka Aleš, Ing." Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Pondělí Únor 20 08:14:08 CET 2006

19. února 2006 19:18 napsal Ales Filip <mailto:konference2@centrum.cz>:

> Hello All,
>
> Tak rotoped jsem koupil, je to nějaký Olpran, zlevněný z 3999Kč na
> 1700Kč. Jsem s ním celkem spokojený. Je tichý, regulace odporu je
> plynulá a v rozumných mezích.
>
> Kluk ale už vymýšlí, jestli by to nešlo připojit k počítači, že by
> jezdil na kole po San Andreas. Takže asi přeříznu tyč od řidítek, aby
> s nima šlo otáčet, otáčky šlapek jsou snímané ze setrvačníku
> jazýčkovým kontaktem, takže tam přidám ještě jeden, a celé to napojím
> na střeva ze starého USB joysticku.
>
> :-)

	Je, neco podobneho jsem kdysi davno delal jste k Amize. Ale nerezal
jsem riditka, resil jsem jen plyn, uplne primitivne. Snimac otacek spinal
MKO, ktery byl pripojeny jako predni kontakt joysticku, brzdeni a zataceni
se uz  ovladalo normalnim joystickem pridratovanym k riditkum.
	Parkrat jsem takhle hral Road Rash nebo Lotus Espirit Turbo
Challenge, obcas to v cilovy rovince cloveka  fakt vybejkovalo k silenymu
spurtu... ;-)

			Ales Zika
			CSE Spoje Pelhrimov

			http://results.cz