RE: Připojení zbraně k PC (Was: Rotoped)

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Únor 20 07:02:54 CET 2006

On Mon, 20 Feb 2006, Pavel Kořenský wrote:

> Na nějakém podobném principu fungují profesionální trenažéry střelby
> (takové to zařízení, kde se pouští video teroristů a rukojmích a
> speciální jednotka střílí a pak se to vyhodnotí). Jenže to je
> hrůzostrašně drahé. Já bych preferoval něco levného a chytrého, co si
> člověk může pustit doma v obývacím pokoji. :-)

Kdyby se do te zbrane dal vykonnejsi infra laser (nebo i cerveny) a plocha
se snimala kamerou (pripadne citlivejsi na infra) pak pri vystrelu by
laser nekolikrat za sebou zablikal. Hledani toho blikajiciho bodu v obrazu
by pak zalezelo na rychlosti detekcniho PC a kvalite programatora...