RE: Připojení zbraně k PC (Was: Rotoped)

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pondělí Únor 20 01:05:42 CET 2006

No,

když už se tady mluví o připojení rotopedu k PC, neměl by někdo nějaký
nápad, jak připojit běžnou zbraň (konkrétně pistoli ČZ-75, civilní verzi
Sa-58 či brokovnici) k PC ?

Představoval bych si to zhruba tak, že na PC běží hra (např. klasický
Doom2 nebo nějaká modernější FPS), člověk stojí před plátnem na které
projektor promítá displej, v ruce má reálnou zbraň upravenou buď pomocí
něčeho, co je vložené do nábojové komory nebo pomocí něčeho, co je
přivěšené ke zbrani a připojené do PC.

Už jsem dumal nad něčím, co by tak nějak teoreticky obsahovalo dvouosý
akcelerometr který by hýbal s kursorem myši, ale to se mi nezdá ideální.
Nemá někdo nějaký lepší nápad ?

Zdraví PavelK