Rotoped

Karel Novotný k.novo@seznam.cz
Pondělí Únor 20 00:03:01 CET 2006

Co pa o to , pripojit rotoped k PC je sranda, horsi to uz je s programovym vybavenim.
Sveho casu jsem hledal jaky je vztah mezi spalenymi kaloriemi a   intenzitou slapani nebo navzpiranymi kg. Nasel jsem velke kulove :-)
Stejne tak jsem neuspel s vztahem mezi energii prijatou v potrave a energii kterou je nutne vydat k jeji eliminaci

Tak se pak pochlubte jak to dopadlo. Mam dve dcery 21 a 23 let a obe si s
pocitaci i rotopedy rozumi. Tak treba...
Ale i jinak dobry napad na nejaky vlastni vymysl. Jen ten cas...
Jindra Polivka

Hello All,

Tak rotoped jsem koupil, je to nějaký Olpran, zlevněný z 3999Kč na
1700Kč. Jsem s ním celkem spokojený. Je tichý, regulace odporu je
plynulá a v rozumných mezích.

Kluk ale už vymýšlí, jestli by to nešlo připojit k počítači, že by
jezdil na kole po San Andreas. Takže asi přeříznu tyč od řidítek, aby
s nima šlo otáčet, otáčky šlapek jsou snímané ze setrvačníku
jazýčkovým kontaktem, takže tam přidám ještě jeden, a celé to napojím
na střeva ze starého USB joysticku.