klávesnice v DOSu a W98

Thomas Shaddack hwnews@shaddack.mauriceward.com
Neděle Únor 19 14:57:45 CET 2006

Mozna je to blba rada. Uvazoval jste o hardwarovem reseni - pripojit
standardni PS2 klavesnici, nebo poridit takovou tu numerickou co se dela
prave z tohoto duvodu pro notebooky?

Nebo sehnat nejaky rezidentni driver treba pro ceskou klavesnici ke
kteremu je zdrojak, a upravit ho tak aby se cisla delaly jenom kdyz je
zmacknuty a podrzeny Caps-Lock (a jeho puvodni funkci vyradit).