Energeticka ucinnost rozvodne soustavy

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Únor 19 13:56:37 CET 2006

19. unora 2006, 12:13:55
Dobry den

U tepelných eln. asi nejvetsíi cast vl. spotreby pripada na pripravu
paliva - suseni a mleti uhla ( cca 5-10% ), odsireni si teke vezme
svoje. U vodnich zase byvaji nejspodnejsi casti strojoven a nektere
chodby hluboko pod urovni "vystupni" vody, prusakum nezabranis tak
nezbyva nez cerpat a cerpat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz