Energeticka ucinnost rozvodne soustavy

Jan.Novak jan.novak@dacicko.com
Neděle Únor 19 09:43:05 CET 2006

Dobrý den,

jestli by nestálo za to se kounout na stránky českého "staťáku"
http://www.czso.cz/csu/edicniplan.nsf/p/8102-05 kde v tabulce bilance
elektrické energie jsou celkové ztráty v rozvodech (pravda v absolutních
číslech, asi by to chtělo vztáhnout k celkové výrobě) - bohužel jenom do
roku 2004, ale snad to časem i doplní o údaje 2005. Pro představu by to
mohlo stačit.

S pozdravem

       Jan Novák