OT: patecni neuveritelnost...

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Únor 18 23:47:37 CET 2006

I jako hloupy hardwerar vidim, ze se jedna o prosty text, ktery zadnou
informaci o kodovani neprenasi, a je to jen odkaz na soubor, ne nejake
volani web stranky. S nastavenim webservru to jaksi nema nic spolecneho.

Danhard
*******

> Kdyz mam problem a text me zajima, tak to zkusim zobrazit ve vice
kodovanich

To byla prvni vec, kterou jsem udelal...

> - proste mi jde vic o obsah nez o formu, a dekuju autorovi za snahu o neco
> se podelit :)
>
> A kdyz me nezajima, tak proc to stahuju?

Vlastne me asi nastvalo, ze nekdo kdo si rika "expert",
dela z neznalych uzivatelu voly, ale pritom neni schopen
takovy zakladni veci, jako je korektne nastavit webserver...

P.T.