Energeticka ucinnost rozvodne soustavy

David Hankovec david.hankovec@centrum.cz
Neděle Únor 19 05:16:48 CET 2006

Dobre rano :-) sice delam na dispecinku (teda jeste dva mesice, pak to tu zavrou)
ale tyhle udaje priznam se jsem tech 15 let nepotreboval :-) krome udaje kolik se da
na jakou linku nalozit, aby na konci bylo dost, a abych byl v pripade vypadku schopny ten
vykon (lepe receno prikon) zapnout.
Asi bych byl schopen zjistit jedine bod 1. Pokud jde o ztraty,
pak mam tu v primem rizeni cca 1/3 Jiznich Cech VN . U ztrat se samozrejme jedna
o prurez.
Ucinnost velkych traf na rozvodnach  - dnes vetsina 2x25 MVA,
na jedne rozvodne v mem rajonu 2x40 MVA  - (teda nakonec vlastne i tech distribucnich) se muzu pokusit zjistit,
 ale az v prubehu tydne, ted jsem tu o vikendu v baraku (v praci)
zavreny sam, a tyhle udaje krome haldy narizeni, norem a dispecerskeho radu tu nemam. :-((
Takze maximalne muzu slouzit napr. maximalnim proudem na ten ktery prurez, max. zkratovym proudem
trafa a podobnymi provoznimi vecmi.

David Hankovec

P.S. <no flame> A nekamenujte mne, ja ceny elektriny taky nemam rad a nevymyslim je. </no flame>