OT: patecni neuveritelnost...

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Únor 18 18:27:41 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 18.2.2006:

> neco ve smyslu K...T17cmVeliky :)
>
> no byl jsem mlady to je jedina omluva . proste jsem dodrzel velka
> mala pismena i cislo tam bylo takze bezpecne heslo :P snehulak

Ja delam take webhosting a jednou jeden muj znamy zakaznik mel nejaky
problem a potreboval neco vyresit, uz si presne nepamatuji, co to
bylo, ale neco s nejakym DTS balickem SQL Serveru nebo tak nejak. To
je celkem jedno. Proste administrator se dozadoval hesla, aby to mohl
proverit a zjistit problem. A kdyz jsem si o nej rekl, tak ten muj
znamy zakaznik mi zacal psat: "Ale to heslo je velmi vulgarni." a pak
zase: "Ale vazne te varuji, ze to heslo je velmi vulgarni, uplne
sproste, stydim se za nej.", no a proste doloval jsem ho z nej asi
nasedmkrat, az ho teda konecne vybalil... take bylo nejake takove
podobne :-) Proste clovek se pobavi, no :-) Jinak o nic nejde :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz