OT: patecni neuveritelnost...

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Sobota Únor 18 14:17:46 CET 2006

S pozdravem,

                        Marek Pavlu

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snehulak
Sent: Saturday, February 18, 2006 8:51 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: patecni neuveritelnost...

mohl bych rict,  ze se to nestalo me ale :) kdysi jsem zadal online o
nejakou pujcku a samozrejme jsem zadaval nejake heslo a predpokladal(blbec),
ze nikde figurovat nebude. Na takova nepodstatna hesla pouzivam neco lehce
zapamatovatelneho ovsem velmi velmi sprosteho a obsceniho :)) Samozrejme za
par dnu jsem prisel do banky podepsat smlouvu ve vsi vaznosti s temi
kolikrat upjatymi slecnami v cele s reditelem banky a jak si vyjeli tu mou
on line zadost i s tim tucne a velkymi pismeny napsanym heslem tak se smali
asi jeste hodinu potom a ja byl cerveny na vsech mistech tela :) Jo tomu se
rika trapas a to jsem jinak docela normalni :P

s pozdravem

snehulak

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com>  : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 0607-2, 16.02.2006
Testovano: 18.2.2006 14:17:45