OT: patecni neuveritelnost...

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Únor 18 08:35:52 CET 2006

Tohle taky určitě znáte:

 Otázky na počítačový HOTLINE

  Klient  : Nedari se mi spustit vas CD-ROM anglictiny.
  Hotline : Vlozte CD do jednotky... spustilo se to?
  Klient  : Ne!
  Hotline : Tak zadejte "Start".
  Klient  : Ne, nefunguje to, nic se nedeje...
  Hotline : Uf, jaky pouzivate operacni system?
  Klient  : To jako chcete vedet, jakou mam znacku hi-fi veze?

  Sekretarka : Rikate tedy, ze nemam v pristupovem hesle pouzivat
  velka pismena, je to tak?
  Hotline       : Presne.
  Sekretarka : A cislice mam psat taky male?

  Klient   : Dobry den, nedari se mi k vam pripojit.
  Hotline : Dobre, hned to zaridime, ze vaeho nejdriv bych potreboval
vedet, jestli jste v 3-1, 95, 98 nebo v Linuxu.
  Klient   : Ne, pane, jsem v Brne, 602 00.

  Sekretarka : Mam takovy problem s Windows....
  Hotline       : Co mate na monitoru?
  Sekretarka : Eee...kvetinac.
  Hotline       : Ne, chtel jsem rict - co je tam napsano?
  Sekretarka : A jo tak...no...Sony !

  Klient   : Zrovna se prihlasuji na vasi stranku, ale  nerozumim  tam
uplne vsemu...
  Hotline : Dobre, podivame se na to spolu.
  Klient   : Chce to po me, abych zadal udaje o miste, ze ktereho
volam, telefonni cislo... Co tam mam napsat?
  Hotline (ucitelskym tonem) : Zadate telefonni cislo mista,  odkud se
prihlasujete... Asi od vas z domu, ze...
  Klient   : Dobre... Uz to je... A ted se me to pta na nejake mesto...
  Hotline : Zadate nazev mista, odkud volate.
  Klient   : Takze tam mam napsat moje mesto...
  Hotline : Ano...
  Klient   : Uz to je... A ted se to pta na postovni smerovaci cislo...
  Hotline : .....
  Klient   : Halo?? Co tam mam dat?
  Hotline (podrazdene) : Vase postovni smerovaci cislo!
  Klient (s uprimnou litosti) : Prominte mi, jestli vas otravuju, ale
vite, ja se v informatice moc nevyznam...

  Klient  : Zaseklo se mi pececko... hlasi mi to chybu "message not
found" (s prisernou, nesrozumitelnou vyslovnosti)
  Hotline : Uf, muzete mi prosim hlaskovat tu chybovou hlasku ?
  Klient  : Jasne! M jako mamka, E jako airbag...
  Hotline : Hahahaha...
  Klient  : To se smejete mne?

  Klient   : Nemuzu najit, kam jsem nainstaloval vas produkt.
  Hotline : Kliknete dvakrat na Pracovni misto, prosim.
  Klient   : A kde to ma jako byt?
  Hotline : Mate na monitoru ikonu "Pracovni misto"?
  Klient   : Tomu nerozumim, proc mi vykladate o pracovnim miste?
  Hotline : Vy nemate zadne pracovni misto?
  Klient   : Ne, mily pane, ja uz jsem v duchode!

  Hotline : Pane, zadejte CONTROL ALT DEL.
  Klient   : A jo, tohle znam (v pozadi je slyset: klik klik klik klik....)
  Hotline : Co se deje na monitoru?
  Klient   : No nic...
  Hotline : Zkuste to znovu: CONTROL ALT DEL.
  Klient   : (klik klik klik klik klik...)
  Hotline : A ted?
  Klient   : Porad nic...
  Hotline : Jak presne zadavate tenhle prikaz?
  Klient   : No, stisknu klavesy C,O,N,T,R,O,L a potom A,L,T potom D,
E a nakonec L. Asi ma byt CONTROL s K, ze?

  Klient   : Porad mi to ukazuje, ze je spatne jmeno nebo heslo.
  Hotline : Zavrete prosim okno, pane.
  Klient   : No jo, to je pravda, venku je opravdu dost hluk...

 Klient : Dobry den, muj syn se u vas zaregistroval a ja nemam jeho
pristupove heslo, abych se pripojit... Je mu 13 let... Ja bych se taky
rad podival na Internet.
 Hotline (Po overeni osobnich udaju) : Ano, pane, zapiste si prosim
sve pristupove heslo (musi hlaskovat, mrtvy smichem...) D,O,R,I,T,I.
  Klient   : Grrr!!! Zatracenej spratek! Jak prijde, dostane par facek!!!

  Klient   : Dobry den, moje Nescafe nefunguje...
  Hotline : Eee ... je mi lito, pani, ale my nedelame podporu
kuchynskych spotrebicu...
  Klient   : Ne, ne!!! To je Nescafe na Internet...
  Hotline : Prosim? Nechtela jste nahodou rict Netscape?
  Klient   : Ano, to je ono! Netscape... Nescafe... vzdyt je to totez...