OT: patecni neuveritelnost...

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pátek Únor 17 23:05:12 CET 2006

Zdravim,

Hezky:)...

S pozdravem,
                Marek Pavlu

//  -----Original Message-----
//  From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
//  Behalf Of Petr Zahradnik
//  Sent: Friday, February 17, 2006 9:22 PM
//  To: HW-news
//  Subject: Re: OT: patecni neuveritelnost...
//
//  Puvodni zprava ze dne 17.2.2006:
//
//  > Cislo pet je pro mne vitez:))))).
//
//  Tvrdak, co? Ale ze mi to trvalo, nez jsem ho premluvil. Jinak ale pro
//  me osobne vyhrava ta dvojka, protoze to je historka, kterou nikdy
//  nezapomenu. Ono to melo jeste takove pruvodni jevy, jako ze ta
//  zakaznice nebyla vubec blba, ona s pocitacem docela umela, resp.
//  docela me prekvapovala, ze se vzdycky vsechno docela snadno naucila,
//  ackoliv treba vypadala tupa, priste to vzdycky umela. A tenkrat se mi
//  nikam nechtelo jet a zaboha jsem nemohl prijit na to, kde je problem,
//  uz jsem byl dost otravenej, ze tam fakt budu muset jet... a najednou
//  jsem se pak malem pocural smichy, kdyz se to proflaklo :-) A to si
//  nedovedes predstavit, jak jsem se musel drzet, abych se nezacal rezat
//  do telefonu...
//
//  Mohl by ses zeptat moji manzelky, jak ta se musi drzet, kdyz jedeme
//  autem a vola nejaky takovy vtipny zakaznik a ja mam handsfree
//  samozrejme a je to slyset po celem aute. Ted ja mam co delat se udrzet
//  a ona se vedle me potichu sviji smichy... jeste ze deti se tam vzadu
//  nechechtaji, kdyz jedou taky :-)
//
//  Petr Zahradnik, pocitacovy expert
//
//  ==========================================================
//  Petr Zahradnik, Computer Laboratory
//  Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
//  telefon: 475 501 627, mobil: 602 409 601, fax: 475 511 338
//  web: http://www.clexpert.cz, e-mail: clexpert@clexpert.cz
//  ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz
//
//