OT: patecni neuveritelnost...

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Únor 17 21:22:02 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 17.2.2006:

> Cislo pet je pro mne vitez:))))).

Tvrdak, co? Ale ze mi to trvalo, nez jsem ho premluvil. Jinak ale pro
me osobne vyhrava ta dvojka, protoze to je historka, kterou nikdy
nezapomenu. Ono to melo jeste takove pruvodni jevy, jako ze ta
zakaznice nebyla vubec blba, ona s pocitacem docela umela, resp.
docela me prekvapovala, ze se vzdycky vsechno docela snadno naucila,
ackoliv treba vypadala tupa, priste to vzdycky umela. A tenkrat se mi
nikam nechtelo jet a zaboha jsem nemohl prijit na to, kde je problem,
uz jsem byl dost otravenej, ze tam fakt budu muset jet... a najednou
jsem se pak malem pocural smichy, kdyz se to proflaklo :-) A to si
nedovedes predstavit, jak jsem se musel drzet, abych se nezacal rezat
do telefonu...

Mohl by ses zeptat moji manzelky, jak ta se musi drzet, kdyz jedeme
autem a vola nejaky takovy vtipny zakaznik a ja mam handsfree
samozrejme a je to slyset po celem aute. Ted ja mam co delat se udrzet
a ona se vedle me potichu sviji smichy... jeste ze deti se tam vzadu
nechechtaji, kdyz jedou taky :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem