OT: patecni neuveritelnost...

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Únor 17 19:26:52 CET 2006

Tak jsem se zase jednou pobavil. Dik.
Jinak dnes jsem jednomu kolegovi, ktery je mimochodem ve svem oboru machr,
vysvetloval a na dalku pres Skype ho navadel, jak stahnout a nainstalovat
winamp a pomoci neho prevest soubor mp3 na wav.
Uz jsem skoro rodil, ale je to kamos a neni hloupej, jen se s tim computerem
musi zzit, tak jako my, co s nima delame kolem 20 let.
Dam mu to precist aby vedel, ze je dobrej a ja nervak :-)))
J. Polivka

Puvodni zprava ze dne 17.2.2006:

> To mi připomnělo:

No tak si dovolim prispet opravdu jen nekolika kratkymi volnymi
prepisy nekolika malo telefonickych rozhovoru. Bohuzel nemam cas ani
chut zapisovat vsechno, nekdy si na to ani nevzpomenu, ze bych si to
mel zapsat, ale jsou to myslim slusne perly, zvlaste dvojka:

http://www.clexpert.cz/zakaznik1.txt
http://www.clexpert.cz/zakaznik2.txt
http://www.clexpert.cz/zakaznik3.txt
http://www.clexpert.cz/zakaznik4.txt