camera obscura (spis pinhole camera...) - RE: BIOS

PETRA-Rybky petra@senicanet.sk
Pátek Únor 17 18:02:41 CET 2006

Mozem tiez poprosit
Peto
petra@senicanet.sk
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 17, 2006 12:23 PM
Subject: RE: camera obscura (spis pinhole camera...) - RE: BIOS

> Behalf Of Jirka
> GIFu,
> neexistuje),
>
> Dejte to prosim taky nekam na web, stejne jako by to mel udelat p.
> Lukesh (muzu ev. po zaslani mailem udelat sam). Ne ze bych to sam
> stavel, ale pro syna neni takovychto praktickych ukazek nikdy dost...

To nejde, autorska prava ;-)

Dokud nikdo poradne nevi oc jde, nemuze pozadat o nesireni. Az se to
rozesle, tak pak uz je pro pripadneho zamezovatele pozde. Ovsem vsichni
ostatni co prijdou po stezovateli, pak maji samozrejme smulu. Takze proto
tak.

Navic "nekam na server" cokoli dat je pres gprs ponekud problematicka
zalezitost, vetsi upload mi prakticky odstavi na hodinu pouzitelnost
pripojeni, nehlede na doklikanise pres webformulare.

JL.