Sitova kamera s rozlisenim fotaku - outdoor

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pátek Únor 17 17:53:24 CET 2006

Ten kryt ma vytapeni, volitelne 24  nebo 230V. Termostatovane.
Vetrani nema, alespon ma dvojitou strisku - shora dopadajici slunecni
zareni ohriva tu vrchni strisku a ta je podvetravana..

Mam v ni kameru dva roky a neni problem. Naposled kdyz jsem to ted v
mrazech rozebiral, sahal jsem i na topne teleso a bylo to horke..

Risknul jsem kameru bez riditelne clony, protoze s clonou byla podstatne
drazsi a funguje to obstojne...

Ucelem meho prispevku ale bylo predevsim upozornit abyste nehledal
venkovni kameru, ale kameru vnitrni a vhodny dekl..

Tony OK1HMA