barevne displeje mobilu (bylo DVB-T domovni rozvod)

Martin Zaruba swz@volny.cz
Pátek Únor 17 15:21:10 CET 2006

Navic na cernobilem displeji ji vse perfektne videt i kdyz nesviti. Na
barevnem je videt kulovy. Takze pokud se chcete podivat, zda tam nemate
zpravu, tak misto prosteho pohledu musite (alespon na Nokii ano) odemknout
klavesnici, display se rozsviti a zbytecne zere baterku a pak klavesnici zas
zamknout. Opravdu uzasne vylepseni.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Bitovod" <hw@prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 17, 2006 2:01 PM
Subject: Re: DVB-T domovni rozvod

<noflame>
Kdyby mi muj mobil byl schopny fungovat deset let, tak bych ho za novejsi
nemenil. Napriklad mam doma vybornou a jednoduchou Nokii 2110, 3110, 6310i a
ted nejakou 65xx - a kdybych mohl, pouzival bych tu prvni. Dovolal jsem se s
ni, SMS jsem napsal, proc bych mel chctit neco jineho? Ze jsou na trhu mensi
a lehci? No to jsou, zvlastni je, ze u te 2110 mi rozmery ani vaha nikdy
naprosto nevadily, naopak, u tech "modernich" obcas nevim, kam jsem ho
zalozil, o mrnavych pismenkach na stale "lepsich" a barevnejsich displejich
ani nemluve...
</noflame>

Pavel Kutina