DVB-T domovni rozvod

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pátek Únor 17 13:43:41 CET 2006

Osobne jsem byl na tiskove konferenci u prilezitosti spusteni DVB-T v
Ostrave.

Byly dotazy podobneho razu. Predpoklada se, ze ten paket radiokomunikaci
pojede dosti dlouho na MPEG 2 a nebude spoplatnen. Placene kanaly jsou
hudbou budoucnosti, rovnez HDTV a dalsi veci.
Rozsireni signalu je hodne vazano na vypinani analogu.

Zaroven bylo provedeno prirovnani k mobilnim technologiim, kdy mobil
vydrzi klidne 10 let, ale po 3 letech je moralne stary, takze prumerny
clovek jej po 3 letech vymeni.
To same bude z DVB-T . Vas stary prijimac bude slouzit, ale moralne uz
bude stary, nebude umet nove funkce, ... takze si jej s radosti
vymenite.

Pekne pojednani je primo na strankach www.ceskatelevize.cz

Muj osobni nazor.. pokud mam v dome 3-4 prijimace (televize, videa, ..)
tak bych to resil pouze SETtop boxy. A prece nemusim se najednou divat +
2 dalsi programy nahravat.
Televizi i video jde obslouzit najednou jednim boxem, ale nelze najednou
pouzivat dve digitalni funkce (pro bezne typy)

Reseni pres STA se vyplati pro bytova druzstva a panelaky, ale stejne
odpadne cast sluzeb, ktere poskytne pouze settopbox.

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

 WWW.ELEKTRONIKA.CZ