DVB-T domovni rozvod

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Únor 17 13:25:43 CET 2006

No jak jsem to zjistoval tak je vubec co ve finale bude. Jake bude
kodovani, jak bude vysilani zpolatneno a podobne speky.

Pry je zde v CB vysilani technicky pripraveno uz asi rok, ale pry se zde
dohaduje kdo bude za prijem vybirat poplatky a proto to neni spustene.
Nevim teda jake poplatky, ale pry nektere kanaly CT snad maji byt take
placene. Pokud bude vysilani placene tak predpokladam ze vsechny mozne
settopboxy bez moznosti napojit dekodovaci kartu budou k nicemu.

Take mi neni jasne jak je to s frekvencema - tady primo ve meste ma byt
vysilani sireno na nejake vyssi frekvenci tusim 17.kanal, ale mimo mesto
to ma byt na nejake kravske frekvenci takze tech nasich mistnich 3m
dlouhych dipolu se asi nezbavime...

RadekCX