DVB-T domovni rozvod

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Únor 17 12:31:34 CET 2006

Omlouvam se, nemel jsem ted moc moznost reagovat.

Co se tyka reseni, nakonec bych se (ac nerad, nejak se mi takovyhle bastl
nelibi uz z principu) priklonil k X set-top boxum ve spolecne kisne, s
predelanym (spolecnym a bezvypadkovym) napajenim s modulatory na vystupu,
sloucene do spolecneho antenniho vystupu.

Koukam, ze nejvetsi problem nakonec bude v tech modulatorech, mel jsem za
to, ze bezne stereo modulatory by melo byt mozne ziskat jako nahradni dil z
nejakeho videa, ale jak koukam, asi to nebude tak jednoduche.

 Kdyz bych za kazdym z nich pred sloucenim zaradil pasmovou propust, cimz by
se mely jejich vedlejsi produkty alespon castecne eliminovat, myslite, ze by
to bylo pouzitelne reseni? Ostatni terestrialni signaly by mne asi nemusely
zajimat, takze v antennim rozvodu by se nachazel jen a jen signal z DVB-T.
Vite nekdo o vhodnem modulatoru (vhodnem parametry i cenove, celkem nerad
bych se nakonec dostal na cenu normalni STA) ?

Nebo jinak, co treba vzit to vic "obvodove" - nepouzivat komercni set-top
jako zakladni modul, ale vyvinout vlastni dekodovaci moduly? Je to moc velke
sci-fi? Nebo existuji nejaka OEM streva? V tuto chvili vim o obvodovem
reseni naprosto kulovy, to priznavam, ale mozna by nebylo od veci investovat
nejaky cas a prostredky do vyvoje. Konec koncu by o tohle reseni mohlo byt
zajem, takze by to treba casem mohlo mit i nejaky "priznivy komercni dopad".
Predpokladam, ze podobne problemy bude mit drive ci pozdeji vetsina
"domkaru", ve vetsine rodinnych domu je prece vice nez jedna televize a
nejake to video.

Pavel Kutina