Pacient zije!!!!

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Únor 17 11:54:54 CET 2006

Tuhle reakci nechapu!!! Proc reagujete zrovna Vy? Kdyz to nemate...

Ptal jsem se zda nekdo nema v mailu hozene objednavky na soucastky ktere
si objednaval. Jedina prace s tim je tedy kliknout na "preposlat" a
napsat moji adresu.

Pokud to nikdo nema tak se neda nic delat a budu si to muset vypsat sam
a proklikat se weby ruznych prodejcu kde toho sezenu nejvic abych
neobjednaval zbytecne na x dobirek, protoze v miste nekoupim prakticky
nic a kazda dobirka s postovnym a balnym je cca 100Kc navic.

Bezne tohle delam pro asi pet lidi zde v CR, ze sbiram jejich pozadavky
a objednavam hromadne pro vsechny vcetne toho, ze pak jezdim na postu
jak pako nekolikrat podle toho co zrovna dodaji.

Kdyby tam byly standardni klasicke soucastky tak vim zhruba co kdo doda,
ale SMD jsem nepolibenej a ani netusim jake jsou minimalni prodejni
mnozstvi.

Nechtel jsem po nikom aby mi psal specialni seznamy jen pro mne... :-(

RadekCX