Velmi sikovne Al krabicky - kde koupit ?

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Pátek Únor 17 09:48:05 CET 2006

Dobrý den,

nedávno jsem obdržel galvanicky oddělený USB/RS232 od Papoucha. Velmi se
mi líbí mechanické provedení (elektrické jakbysmet :-))). Zejména mě
zaujala krabička. Už jsem se setkal s podobnou - byl to vývojový kit pro
GPSky Fastrax. Teď, když vidím to samé, akorát v menším provedení, je mi
nadmíru jasné, že se to vyrábí jako nějaké standardní provedení. Mohl by
mě, prosím, někdo (např. pan Poucha ;-)) nasměrovat na výrobce případně
distributora těchto krabiček ???

Mockrát děkuju. Smozřejmě myslím si, že celkově je to dost zajímavé téma
k diskuzi. Takže má někdo zkušenosti s podobnými systémy ?

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz