BIOS

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Únor 16 23:28:57 CET 2006

PLCC32, presne takuto som 2x odpajkovaval z motherboardu. Co
potrebujete:
1) sikovnost :-)
2) tenky najlepsie ocelovy drot
3) dost cinu (teda pajky)
4) pajkovacku typu ERS50 (a pod. nizkonapatova s mohutnejsim hrotom,
ktory ma vacsiu tepelnu kapacitu)

Ako na to:
- drot prevlecte popod flashku po jednej uhlopriecke, nechajte si oba
konce tak na >15cm trcat. potom prevlecte dalsi drot po druhej
uhlopriecke rovnako. 4 konce si v jednom bode nad puzdrom zviazte, aby
boli od rohov puzdra rovnako napnute.
- "nakydajte" co najviac pajky okolo vsetkych 4 stran puzdra - ano
zlepte nohy dokopy
- obchadzajte pajkovackou dookola puzdra. takto nahrejete vsetky 4
strany postupne. dostatok cinu zabezpeci dostatocnu tepelnu kapacitu,
teda cin vydrzi roztaveny, kym prave nahrievate ostatne strany.
- ked mate ako-tak nahriate vsetky strany, skuste tahat za spojene
droty nahor. ono sa to casom podda. netahajte silno, lebo staci par
slabo prehriatych pinov a utrhnete si cesticky na DPS.
- ked odpajkujete IO, s nakydanou pajkou si uz poradite :-)

Vravim, robil som to 2x, vzdy uspesne, t.j. aj doska, aj IO prezili :-)

miro

PS: vela zdaru!